Anggur Pelangi

Dengan menggunakan peralatan berteknologi tinggi seperti photoshop digital untuk mengubah sesuatu benda yang sudah terlalu sempurna,ianya sudah pasti sukar menjelaskan kerana ia sudah memang sempurna.

Sebagai contoh,gambar buah anggur yang diambil ini dikenali sebagai buah anggur pelangi.Mereka telah menghabiskan pusingan kira-kira sebulan dalam pencarian ini,mereka juga beranggapan bahawa buah anggur merupakan buah yang palingsejuk,tetapi adakah mereka benar?.

anggur pelangi
Buah Anggur Pelangi
Jadi ya atau tidak.Anggur pelangi memang wujud,tetapi ia hanya gambar anggur biasa yang sedang melalui peringkat untuk masak atau dikenali sebagai Veraison,atau bermulanya masak.
Apabila buah anggur ini sampai ke peringkat akhir masak,anggur muda yang belum matang ianya berwarna gelap iaitu warna hijau gelap dengan fizikal buahnya yang sangat keras seperti batu-batu kecil.

Kemudian apabila ianya sampai ke peringkat akhir masak,kulitnya akan bertukar warna.Jika ianya dari jenis anggur putih,ianya akan bertukar dari hijau gelap kepada warna hijau kekuningan,manakala anggur merah pula akan bertukar dari warna hijau kepada warna merah,ianya bergantung kepada jenis-jenis spesies anggur itu.

Related

PILIHAN EDITOR 5703973552034850347

Post a Comment

emo-but-icon

Like and follow us

Hot in week

Recent

Comments

item