Jaringan "GOL BERHANTU" yang patut anda saksikan - Menarik

Pernahkah anda menyaksikan jaringan GOL BERHANTU?. Mungkin ianya pelik namun ianya benar-benar terjadi ketika perlawanan Hoffenheim and Bayer Leverkusen's Bundesliga yang mana kemenangan diletakkan kepada Leverkusen dengan jaringan 2-1 .

Mengikut penjaring gol berkenaan: "Saya melihat bola terbang ke arah sampingan jaring Pandangan saya telah disekat dan saya tidak melihat kesan, tetapi bola itu dalam gawang gol.


“Saya berfikir bahawa penjaga gol yang telah menolakkan bola itu ke dalam gol. Saya fikir itulah segala-galanya, tetapi tidak setelah saya saksikan sendiri di internet”.

Apa yang melucukan kesemua pemain termasuk pengadil benar-benar tidak percaya apa yang mereka saksikan namun apa yang pelik, bola itu berada didalam gol.

Jom kita saksikan video ini.





Related

PILIHAN EDITOR 4286919384130688992

Post a Comment

emo-but-icon

Like and follow us

Hot in week

Recent

Comments

item